Termeni si conditii

1. Identitatea societatii

Website-ul www.germanhouse.ro este pagina de internet a Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti, denumita in continuare „Vanzatorul” sau Operatorul” si este identificata ca persoana juridica romana cu sediul social in str. Sabinelor, nr 104A, Bucuresti, telefon +40 21 40 14 100, capital social de 296.052,50 RON, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J 40 / 6143 / 1999, avand cod unic de inregistrare RO 11955941.
Operatorul administreaza pagina web: www.germanhouse.ro, precum si magazinul German House si activeaza pe piata de retail prin comercializarea produselor din categoriile: detergenti, balsam de rufe, intretinere si curatenie casa, ingrijire si igiena personala.
 
2. Definitii
 
German Housewww.germanhouse.ro, numit in continuare Operatorul, este brandul societatii Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti, identificata ca persoana juridica romana cu sediul social in Str. Sabinelor, nr 104A, Bucuresti, telefon +40 21 40 14 100, capital social de 296.052,50 RON , inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J 40 / 6143 / 1999, avand cod unic de inregistrare RO 11955941.
 
Vanzator / Operator: Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti, identificata ca persoana juridica romana cu sediul social in Str. Sabinelor, nr 104A, Bucuresti, telefon +40 21 40 14 100, capital social de 296.052,50 RON, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J 40 / 6143 / 1999, avand cod unic de inregistrare RO 11955941.
 
Website, numit in continuare si www.germanhouse.ro si subdomeniile acestuia.
 
Continut, orice informatie pusa la dispozitie de catre Operator catre Clientii/Utilizatorii Website-ului si nu numai, prin:
a. Informatii puse la dispozitie pe Website-ul www.germanhouse.ro
b. Informatii transmise Utilizatorilor/Clientilor prin mijloace de comunicare precum newsletter si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil
c. Orice informatie sub forma de text / vizual pusa la dispozitia Utilizatorilor/Clientilor prin intermediul Website-ului www.germanhouse.ro si a altor mijloace de comunicare
 
Utilizator – Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic).
 
Client – Persoana fizica sau juridica, care are cont client activ prin intermediul Website-ului www.germanhouse.ro
 
Cont client - sectiunea din Website accesata prin adresa de e-mail si parola care permite acestuia transmiterea comenzii si care contine informatii despre Client si istoricul Clientului in Website. Acesta este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
 
Comanda - operatiunea prin care Clientul isi exprima intentia de achizitionare a unuia sau mai multor produse/ servicii, comercializate de catre Operator prin intermediul Website-ului  www.germanhouse.ro.
 
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu listat pe Website, pus la dispozitia Utilizatorilor/Clientilor de catre Operator in vederea achizitionarii acestora, contra cost.
 
Contract - reprezinta intelegerea consensuala la distanta incheiata intre Operator si Client cu privire la achizitionarea unuia sau mai multor produse de pe Website-ul www.germanhouse.ro, prin lansarea unui comenzi de catre Client si acceptarea acesteia de catre Operator, prin respectarea tuturor prevederilor legale, precum si Termenilor si Conditiilor.
 
Cos de cumparaturi - sectiune din Cont care permite Clientului sa adauge Produse, pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior.
 
Cod de reducere - Operatorul poate acorda vouchere de reducere sub forma unor coduri, ocazional unor clienti, ce pot fi utilizate o singura data in cadrul unei comenzi.
 
Lista favorite - sectiunea in care Utilizatorul/Clientul poate adauga Produse si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi.
 
Tranzactie - operatiunea de incasare sau rambursare a unei sume de bani, ca urmare a achizitionarii unuia sau mai multor Produse si Servicii prin intermediul Website-ului, indiferent de modalitatea de livrare.
 
Intrebare - formula de adresare prin intermediul Website-ului de catre Utilizator/Client cu scopul de a obtine informatii clarificatoare cu privire la Produse si Servicii.
 
Raspuns - informatie transmisa in scris de catre Operator, la o intrebare adresata prin intermediul Website-ului, de catre orice Utilizator/Client.
 
Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Produselor si Serviciilor si / sau Promotiilor/Ofertelor desfasurate de catre Operator intr-o anumita perioada de timp.
 
Campanie - actiunea de a prezenta in scop comercial, un numar limitat de Produse si Servicii, cu stoc si pret predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Operator.
 
Plata - serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Website, pus la dispozitia Clientilor prin intermediul Website-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul online, sau posibilitatea achitarii comenzii prin intermediul platii ramburs curierului care livreaza comanda.
 
Taxa de timbru verde - valoarea exprimata in lei, platita de catre Operator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
 
3. Contractul
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Website, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Operatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
 
Notificarea sub forma de e-mail primita de catre Client, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
 
Pentru motive justificate, Operatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda in sensul unei reduceri a acesteia. Daca modifica cantitatea Produselor din Comanda va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Operatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata aferenta produselor cu privire la care Comanda nu se va onora.
 
Contractul se considera incheiat intre Operator si Client in momentul primirii de catre Client de la Operator, prin intermediul email-ului a notificarii de comanda confirmata a Comenzii.
 
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Operator pe Website vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Operator sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achizitionate, precum și toate normele legale supletive aplicabile.
 
4. Politica de vanzare online
 
4.1. Accesul in vederea efectuarii unei comenzi
 
Accesul la produsele comercializate de catre Operator ii este permis oricarui Utilizator care isi creeaza un Cont. Accesul ii va fi acordat prin bifarea casutei de acceptare a Termenilor si Conditiilor.
 

Prin crearea unui cont de client pe website-ul www.germanhouse.ro, Clientul va putea avea acces si la produsele comercializate pe site-ul www.travelfree.ro. Acest lucru inseamna ca odata finalizata inregistrarea pe unul dintre cele 2 website-uri, Clientul va putea utiliza aceleasi date de autentificare (adresa de e-mail si parola) pentru a accesa ambele platforme fara a fi necesara crearea unui cont separat pentru fiecare website.

Aceasta politica are ca scop simplificarea si imbunatatirea experientei Clientului si permiterea accesului rapid la produsele comercializate de catre Operator. Informatiile personale si detaliile contului vor fi gestionate in conformitate cu politicile confidentialitate si de securitate disponibile pe ambele website-uri.

 
In situatia in care Operatorul, considera ca accesul si existenta Contului unui Client prejudiciaza in vreun fel Operatorului si/sau interactiunea celorlalti Utilizatori/Clienti, isi rezerva dreptul de restrictionare /excludere/stergere a Contului.
 
In situatia in care Operatorul, considera ca accesul si existenta Contului unui Client prejudiciaza in vreun fel Operatorul, isi rezerva dreptul de restrictionare a Clientului pe Website-ul www.germanhouse.ro
 
4.2. Produsele si Serviciile
 
Toate produsele comercializate pe Website-ul germanhouse.ro sunt noi, originale, in ambalajul producatorului (dupa caz) si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare.
 
Produsele sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv, Operatorul isi rezerva dreptul de a nu onora anumite comenzi, in situatia in care respectivele produse nu se mai regasesc in oferta sa comerciala ori nu sunt disponibile intr-un stoc suficient.
 
Informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Website nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Operatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
 
4.3. Comanda
 
Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, pe Website-ul www.germanhouse.ro.
 
Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate informatiile transmise de catre acesta, necesare comenzii la distanta, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita si Comanda.
 
Un produs adaugat in cosul de cumparaturi indica disponibilitatea de principiu a acestuia pentru achizitie, in masura in care respectiva Campanie este in continuare valabila si respectivul produs este in stoc. Adaugarea unui produs in Cosul de cumparaturi, in lipsa confirmarii comenzii, nu reprezinta o obligatie de rezervare din partea Operatorului. Procesarea si expedierea comenzilor plasate se realizeaza in limita stocului disponibil si dupa ce comanda plasata de catre Client este confirmata de catre Operator.
 

Dupa plasarea comenzii pe Website-ul germanhouse.ro, orice modificare a acesteia, prin adaugare sau eliminare de produse, nu va fi posibila, singura optiune fiind aceea de anulare a comenzii plasate si plasarea unei comenzi noi.

 
In cazul in care un Produs/Serviciu comandat de catre Client, nu poate fi livrat de catre Operator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Produsului/Serviciului, in termen de maximum 14 zile, daca plata a fost realizata prin intermediul procesatorului de plati intergrat in website-ul www.germanhouse.ro.
 
Operatorul poate sa nu onoreze comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari telefonice / e-mail, fara nicio obligatie ulterioara a vreuneia dintre partile implicate de a pretinde daune-interese, in situatiile urmatoare:
- datele pe Website sunt completate in mod incorect si/sau incomplet
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Operator, in cazul platii online
- activitatea Clientului pe Website, poate crea prejudicii, de orice natura Operatorului
- prețul produselor comandate a fost prezentat greșit ca urmare a unei erori tehnice/umane
 
Prin finalizarea unei Comenzi, Clientul ia la cunostinta ca poate fi contactat de catre un reprezentant al Operatorului, prin orice mijloc disponibil agreat de Operator si prevazut ca si mijloc de comunicare in Termeni si Conditii.
In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele puse la dispozitie pe Website, contractul in derulare, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client, inaintea survenirii modificarii.
 
Clientul poate renunta la Comanda efectuata, in conditiile prevazute in cadrul art. 9 din OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor din cadrul contractelor incheiate la distanta, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
 
In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din Contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar, suma aceasta va fi returnata de catre Operator nu mai tarziu de 14 zile de la primirea coletului de la curier si dupa ce in urma receptiei, se constata ca au fost indeplinite conditiile generale de retur, mentionate in Politica de Retur. Ca urmare a unei retrageri din Contractul la distanta, nu vor cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii, acestea fiind integral suportate de catre Operator.
 
Clientul are dreptul de a solicita anularea sau modificarea continutului unei comenzi achitate prin plata ramburs, in termen de maximum 1 (o) ora de la primirea e-mail-ului de confirmare a comenzii. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei Operatorului la adresa de email [email protected] sau telefonic la numarul: +40 21 40 14 131 solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
 
4.4. Pretul si modalitati de plata
 
Preturile Produselor si Serviciilor afisate pe Website-ul www.germanhouse.ro sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA, conform legislatiei in vigoare.
 
In conditiile prevazute de lege, pretul Produselor si Serviciilor electronice afisat pe Website, include Taxa de timbru verde.
 
Pretul de achizitie a produsului, tiparit pe factura va fi acelasi cu pretul de pe Website indicat in dreptul Produsului/Serviciului.
 
Preturile Produselor nu contin costurile de livrare, ce vor fi percepute separat. Costurile de livrare vor fi indicate inainte de finalizarea comenzii.
 
In situatia in care, un numar de produse au pe Website preturi de vanzare eronate, ca urmare a unei erori tehnice/umane, iar Clientul a efectuat o comanda ce include astfel de produse, comanda neconfirmata de catre Operator, acesta are obligatia de a notifica Clientul asupra acestui fapt si are dreptul de a anula comanda respectiva.
Facturarea Produselor si Serviciilor achizitionate se va face folosind informatiile puse la dispozitie de catre Client, in Website. Operatorul nu se face responsabil pentru corectitudinea informatiilor furnizate de catre Client.
 
Pretul si modalitatea de plata, sunt specificate la fiecare Comanda. Operatorul va emite catre Client, o factura, conform legislatiei in vigoare. Clientul este obligat sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii, conform legislatiei in vigoare.
 
Operatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Produsele si Serviciile vandute de Operator, in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de catre Client in contul sau si / sau fizic, in colet.
 
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau, de a le comunica prin e-mail Operatorului si de a accesa informatiile, existente in Cont.
 
Prin trimiterea Comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic, prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata de catre Client in Contul sau, sau fizic in interiorul coletului.
 
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 de ore de la data solicitarii pe adresa de email furnizata, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de e-mail: [email protected].
 
Datele cardului bancar/de plata ale Clientului nu vor fi accesibile pentru Operator si nici nu vor fi stocate de catre Operator sau de catre procesatorul de plati integrat in Website.
 
Clientul va avea la dispozitie mai multe modalitati de plata, descrise mai jos:
- plata online cu cardul bancar in contul Operatorului, indicat pe Website
- plata ramburs efectuata catre reprezentantul Firmei de Curierat care va livra Produsele
 
In cazul optarii de catre Client pentru efectuarea platii prin sistemul de plata online, in vederea achizitionarii oricarui Produs si Serviciu de pe Website, Operatorul nu va livra Produsele si Serviciile de pe Website, pana cand Operatorul nu primeste confirmarea incasarii comenzii de la procesatorul de plati integrat in Website. In situatia in care aceasta confirmare nu este primita in termen de 1 zi lucratoare de la data efectuarii Comenzii, Comanda va fi anulata si se considera a nu fi existat, Operatorul fiind exonerat de orice raspundere, de orice natura fata de Client.
 
Pentru motive de securitate a Tranzactiilor este recomandat ca Clientul sa nu ramana logat pe Website si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile.
 
Daca ati ales metoda de plata prin card bancar este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati – Plationline.ro. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra. Tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele "HEINRIG IMPEX SRL". Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
 
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele procesatorului PlatiOnline (plationline.ro).
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision!
 
5. Livrarea si modalitatile de livrare
 
Pentru informatii detaliate referitoare la Politica de Livrare, va rugam accesati acest link.
 
6. Dreptul de retragere din contract (returul)
 
Aplicabil exclusiv consumatorilor (sunt excluse persoanele juridice, precum si persoanele fizice care actioneaza in calitate de profesionist).
 
In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor prin incheierea si executarea unui contract la distanta, Clientul are drept de returnare a produsului in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, in cazul in care nu este multumit de acesta. Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 14 zile calendaristice conform OUG 34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris, si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile calendaristice, numai daca prezinta toate documentele care atesta autenticitatea produsului pentru a putea fi revandut ca produs nou.
 
Pentru informatii detaliate referitoare la Politica de Retur, va rugam accesati acest link.
 
7. Garantii
 
Toate Produsele comercializate de catre Operator, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
 
8. Transferul proprietatii bunurilor
 
Proprietatea si riscurile asupra Produselor si Serviciilor vor fi transferate la livrare (semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) insa sunt conditionate de efectuarea platii de catre Client a Produselor si Serviciilor din Comanda.
 
9. Limitare de responsabilitate
 
Operatorul nu poate fi responsabil pentru daune, pe care Clientul sau oricare terta persoana o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Operator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si nici pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
 
Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si in masura permisa de legislatia in vigoare, fiind responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
 
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul accepta in mod expres Termenii si Conditiile afisate pe Website-ul www.germanhouse.ro in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Website-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Operatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenii si Conditiie afisate pe Website, pentru a reflecta orice modificari asupra modului si conditiilor de functionare ale Website-ului sau orice alte modificari ale cerintelor legale.
 
Operatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor Website-uri la care se ajunge prin legaturi/link-uri din Continut, indiferent de natura acestor legaturi/link-uri.
 
Operatorul nu garanteaza Clientului acces pe Website sau Produse/Servicii, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe Website (a inregistrarii pe Website a unui Cont).
 
Operatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
- Website-ul, Produsele/Serviciile vor fi potrivite conform cerintelor sau asteptarilor Clientului
- Website-ul va functiona neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
 
Operatorul nu raspunde pentru daunele de orice fel si de orice natura create prin distrugerea Produselor si Serviciilor cumparate si/sau daunele directe sau indirecte create altor Produse sau persoanelor de catre Produsele achizitionate.
 
10. Frauda
 
Operatorul nu solicita Clientilor si/sau Utilizatorilor Website-ului www.germanhouse.ro, prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/sms/telefonic) informatii confidentiale cu privire la date personale, parole, conturi/carduri bancare. Toate informarile venite din partea Operatorului, vor contine date de identificare complete, continut corect din punct de vedere gramatical, la data transmiterii informatiilor.
 
Clientul/Utilizatorul isi asuma intreaga raspundere /responsabilitate pentru divulgarea acestor informatii catre terte persoane.
 
In caz de suspiciune de frauda, Clientul/Utilizatorul este rugat sa informeze Operatorul la datele de contact furnizate pe Website-ul www.germanhouse.ro.
 
Operatorul Website-ului nu practica si nu incurajeaza SPAM-ul.
 
11. Forta majora
 
Niciuna din partile implicate intr-un contract incheiat sau care este in derulare, nu va fi considerata raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau partial sau total, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
 
Daca in termen de 15 zile de la data producerii acestuia, respectivul eveniment nu poate fi onorat, fiecare parte implicata are dreptul de a notifica cealalta parte cu privire la incetarea de drept a contractului, fara ca vreuna dintre parti sa poata pretinde celeilalte parti daune – interese.
 
Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.
 
12. Drepturi de proprietate intelectuala
 
Toate materialele prezentate in cadrul Website-ului www.germanhouse.ro si oricare alt material/informatie transmisa prin intermediul postei electronice sau in orice alt tip de comunicare cu Clientul Website-ului, sunt si reprezinta proprietatea Vanzatorului/ Operatorului S.C Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti (germanhouse.ro) si sunt, dupa caz, protejate prin drepturi de autor, drepturi de marca si alte drepturi de proprietate intelectuala.
 
Drepturile si obligatiile utilizatorului pe Website-ul www.germanhouse.ro: Utilizatorul/Cientul www.germanhouse.ro are drepturi de vizualizare al continutului Website-ului, informatiilor transmise de catre Operator, precum si de salvare a acestora in format electronic sau tiparit si de folosire doar in scopuri personale, necomerciale.
 
Utilizatorul/Clientul nu are drept de folosinta a materialelor si informatiilor cu drept de proprietate intelectuala, in alte scopuri decat cele personale si necomerciale.
 
Orice solicitare din partea Utilizatorului/Clientului se va face in scris catre Operator la adresa de e-mail: [email protected]. Dreptul de folosinta a informatiilor cu drept de proprietate intelectuala sub marca S.C. Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti, vor putea fi utilizate doar prin acordul scris prin intermediul e-mailului primit din partea Operatorului/Vanzatorului.
 
13. Legea aplicabila – jurisdictia
 
Prezentii Termeni si Conditii, precum si Contractul dintre parti sunt guvernate de catre legea romana in vigoare.
 
Eventualele litigii aparute intre Operator si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente, conform legilor in vigoare.
 
14. Comunicari comerciale
 
In momentul in care accesati Website-ul www.germanhouse.ro si alegeti crearea unui Cont de Client si/sau veti accesa Produse/Servicii oferite de catre Operator, va oferim posibilitatea de a va da acordul in vederea primirii de comunicari comerciale personalizate / nepersonalizate din partea Operatorului cu privire la (newslettere si/sau alerte) in, dar fara a se limita la, informatii cu privire la oferte de Produse si Servicii, concursuri, loterii, sondaje de opinie, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si / sau apel telefonic.
 
Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la consimtamantul acordat Operatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza: prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Operator.
 
In urma achizitionarii unor Produse si Servicii comercializate de catre Operator, acesta va putea transmite Utilizatorului/Clientului Comunicari Comerciale cu privire la:
• sugestii de produse, ce ar putea fi utilizare adiacent produselor vizualizate sau achizitionate
• solicitare feedback / review privind experienta avuta pe Website si / sau Produsului/Produselor achizitionate, dar si privind experienta avuta cu expedierea produselor achizitionate de pe Website-ul www.germanhouse.ro. Fiecare feedback este solicitat exclusiv clientilor care au achizitionat minimum 1 produs din magazinul online. Feedbackul este solicitat printr-un tert partener, aceasta achizitie putand fi verificata.
• Newsletter, dar numai in caz de abonare la acest gen de serviciu; Newsletter-ul se poate trimite si Utilizatorului care nu a achizitionat inca Produse de pe Website-ul mai sus mentionat, dar care si-a creat Cont si si-a dat consimtamantul cu privire la primirea de comunicari din partea Operatorului.
 
15. Intrebari si raspunsuri / Reclamatii
 
In situatia in care Clientul are intrebari si/sau nelamuriri cu privire la Serviciile/Produsele comercializate de catre Operator, le poate adresa pe e-mail la adresa: [email protected].
 
Pentru sesizari si/sau reclamatii cu privire la Produsele/Serviciile achizitionate, Clientii sunt rugati sa le transmita in scris la adresa: [email protected]. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor si/sau sesizarilor este de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora.
 
16. Prelucrarea datelor cu caracter personal / Cookie-uri
 
Pentru informatii detaliate referitoare la politica Operatorului cu privire la confidentialitatea si protectia datelor cu caracter personal, va rugam accesati acest link.
 
Politica de cookie-uri serveste exclusiv pentru buna functionare a Website-ului si pentru informatii detaliate, va rugam sa accesati acest link.
Newsletter