Intrebari frecvente

1. Cine este German House?

Cu o experienta de peste 7 ani pe piata locala, magazinul German House face parte din grupul de magazine Travel FREE Shops Romania, operat pe piata locala de catre Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti.

Principala noastra misiune este de a aduce calitatea germana mai aproape de tine pentru o gama diversificata de produse precum: detergenti, produse de curatenie si menaj, produse de igiena si ingrijire personala si nu numai.

2. Cum pot comanda din magazinul online German House?

Poti plasa comenzi pe Website-ul nostru, daca ai un cont creat. Poti adauga produse in Cosul de Cumparaturi, navigand usor prin folosirea meniului de categorii produse sau cu ajutorul butonului de cautare. Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in Cosul de Cumparaturi, poti trece la plasarea Comenzii. Te rugam sa te asiguri ca datele de facturare inclusiv adresa de livrare sunt cele corecte, ca sa ne asiguram ca produsele vor fi livrate la destinatia dorita de catre tine. Procesarea comenzilor are loc de luni pana joi in intervalul orar 9.30 – 16.00 si vineri in intervalul orar 9.30 – 15:00. Comenzile plasate in afara acestui interval vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

3. Se poate emite factura fiscala?

Da, toate comenzile plasate pe Website-ul germanhouse.ro, beneficiaza de factura fiscala, ce include datele pe care le ai salvate in Contul de Client. Factura fiscala va fi transmisa in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata in Contul de Client si / sau fizic, in colet.

4. Cum imi creez cont?

Prin accesarea sectiunii Contul meu afisat in homepage. Alege optiunea Inregistrare si creeaza-ti Cont pentru a putea plasa comenzi pe Website.

5. Mi-am uitat parola. Cum o recuperez?

Poti solicita resetarea parolei vechi si crearea unei noi parole, prin accesarea sectiunii “Schimba parola“ din Contul meu.

6. Cum platesc?

Ai la dispozitie 2 modalitati de plata:

a. Card bancar debit/credit

b. Plata ramburs, direct curierului, in momentul primirii coletului

7. Cat costa transportul?

Costul transportului este de 17.99 Lei , indiferent de valoarea comenzii plasate pe website.

8. In cat timp primesc comanda?

Vom incerca sa livram produsele catre dumneavoastra intr-un termen de 1-5 zile lucratoare de la data incheierii contractului de vanzare cumparare, mai exact de la data transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea comenzii.

9. Pot sa returnez un produs?

In situatia in care nu sunteti multumit de un produs, acesta poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia lui. Notificarea de retur se va realiza prin completarea formularului disponibil pe Website in sectiunea "Contul meu" (folosirea acestuia nefiind obligatorie), sa ne scrieti la adresa de contact [email protected] sau sa ne contactati la numarul de telefon 021 401 41 31. In termen de maximum 2 zile lucratoare, ne luam angajamentul de a va confirma primirea Formularului de retur.

Pot fi returnate doar produsele, ale caror ambalaj este intact si dupa caz, au fost insotite de etichetele initiale. In situatia in care ambalajele sunt deteriorate sau lipsa, returnul Produsului nu este valid.

Costurile de retur al/ale Produsului / Produselor, cad in sarcina Clientului.

10. Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez?

In primul rand compara comanda lansata pe Website cu produsele din colet. In situatia in care comanda nu corespunde cu produsele din colet, te rugam sa ne contactezi la adresa: [email protected].

11. In cat timp primesc banii inapoi, in cazul unui retur efectuat?

Returnarea banilor in cont urmeaza a fi efectuata conform legii in termen de maximum 14 de zile de la primirea coletului de la curier si dupa ce in urma receptiei, se constata ca au fost indeplinite conditiile generale de retur.

12. Produsul primit prezinta un defect fizic sau are un aspect suspect. Cum procedez?

Daca sesizati ca Produsul primit are un defect fizic (este lovit, deteriorat, fisurat, spart) sau consistenta nu este corespunzatoare, iti recomandam sa nu folosesti Produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maximum 48 de ore de la livrare, prin contact la numarul de telefon: +40 21 40 14 131. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

13. Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt Produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon +40 21 40 14 131 sau la adresa: [email protected].

Newsletter