Politica de confidentialitate

Aceasta Politica de Confidentialitate defineste modul in care noi, Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti, denumit in continuare Operator, persoana juridica romana cu sediul social in Str. Sabinelor, nr 104A, Bucuresti, telefon +40 21 40 14 100, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J 40 / 6143 / 1999, avand cod unic de inregistrare RO 11955941 prelucram datele dvs. cu caracter personal atunci cand accesati sau interactionati cu Website-ul nostru www.germanhouse.ro.

Aceasta Politica de Confidentialitate este aplicabila din data de 16.08.2023.

Cuprins

1. Definitii

2. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

3. Scopurile si temeiurile prelucrarii

4. Durata pentru care va prelucram datele

5. Dezvaluirea datelor cu caracter personal 

6. Securitatea datelor

7. Transferul datelor cu caracter personal

8. Drepturile de care beneficiati

9. Confidentialitatea minorilor

10. Modificari in politica de confidentialitate

11. Consultanti

12. Contact

1. Definitii

Urmatoarele definitii ale termenilor utilizati in acest document sunt extrase din articolul 4 al GDPR :

Date cu caracter personal: Inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice identitatii fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale a persoanei fizice.

Prelucrarea: Inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, precum colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea datelor.

DPO: Inseamna responsabilul cu protectia datelor, mai precis persoana responsabila cu protectia datelor.

2. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

Aceasta sectiune va prezenta modul, prin care Operatorul, va prelucra date cu caracter personal.

Aceste date vor fi prelucrate atunci cand dvs. ne furnizati aceste informatii prin contactarea noastra, prin crearea unui cont de client pe Website, prin accesarea, comandarea sau achizitionarea Produselor si Serviciilor noastre, prin inscrierea in baza de date a societatii pentru a primi informari de marketing cu privire la Produsele si Serviciile noastre, prin completarea formularelor online sau offline in vederea inscrierii la loterii publicitare si/sau prin sondaje de opinie organizate de catre Operator.

Prin accesarea Website-ului nostru, unele date vor fi colectate prin intermediul cookie-urilor si altor tehnologii similare, si de catre terte parti.

2.1. Informatii pe care le colectam, in cazul in care sunteti client al Website-ului, atunci cand accesati Website-ul nostru:

• detalii contact: nume, prenume, e-mail, nr. de telefon, localitate de domiciliu (atunci când este creat un cont de utilizator)

• adresa de facturare (atunci când este creat un cont de utilizator)

• adresa de livrare (atunci când este creat un cont de utilizator)

• date referitoare la modul in care utilizati Website-ul (de exemplu, comportamentul /preferintele /obisnuintele dvs. in cadrul Website-ului precum si orice alte categorii de date pe care le furnizati in mod direct in contextul crearii contului de Utilizator, in contextul plasarii unei comenzi prin intermediul Website-ului sau in orice alt mod care rezulta din utilizarea Website-ului. 

2.2. Daca sunteti Utilizator al Website-ului, vom prelucra datele dvs. cu caracter personal pe care le furnizati:

• In mod direct in contextul utilizarii Website-ului, cum ar fi datele pe care le furnizati in cadrul sectiunii de creare cont / abonare Newsletter / contact / intrebari / reclamatii, in masura in care ne contactati in acest fel

• In mod indirect, date precum:

o adresa IP,

o browser folosit,

o durata navigarii,

o istoricul cautarilor,

o sistem de operare folosit,

o limba si pagini vizualizate,

o URL-uri complete,

o secventa de click-uri catre, prin si de la Website-ul nostru,

o informatii sau produse vizualizate / cautate,

o durata vizitelor pe anumite pagini, informatii privind interactiunea cu paginile (ex. derularea, click-urile, trecerile de mouse),

o date despre comportamentul utilizatorilor. 

2.3. Informatii pe care le colectam atunci cand ne contactati prin:

2.3.1. E-mail

Cand trimiteti un mesaj la adresa de e-mail afisata pe Website-ul nostru, colectam adresa dvs. de e-mail si orice alte informatii pe care le furnizati in acel e-mail (numele dvs., numarul dvs. de telefon si informatiile continute in orice bloc de semnatura din e-mail)

2.3.2.Telefon

Cand ne contactati prin telefon, colectam numarul dvs. de telefon si orice alte informatii pe care ni le furnizati in timpul conversatiei cu noi.

2.3.3. Formular de contact / participare

Cand ne contactati utilizand orice formular de contact, colectam nume si prenume, localitate, e-mail, telefon si adresa IP.

Daca nu furnizati informatiile marcate ca obligatorii informularul de contact, nu il veti putea trimite si nu vom primi solicitarea dvs, prin urmare nu vom putea raspunde.

 3. Scopurile si temeiurile prelucrarii

A. Daca sunteti client al Website-ului, Operatorul prelucreaza datele dvs. cu caracter personal astfel:

• pentru desfasurarea relatiei contractuale cu dumneavoastra, respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea si facturarea comenzii plasate pe Website, informarea dumneavoastra asupra starii comenzii, organizarea returului de produse comandate etc.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra in acest scop are la baza contractul incheiat intre dvs. si noi, in calitate de Operator, definit in cuprinsul Termenilor si Conditiilor disponibil pe Website-ul nostru: https://www.germanhouse.ro/articole/termeni-si-conditii.html. Furnizarea datelor dumneavoastra cu caracter personal este necesara pentru executarea acestui contract. Refuzul furnizarii datelor poate avea drept consecinta imposibilitatea derularii raporturilor contractuale dintre dvs. si Operator.

• pentru indeplinirea obligatiilor legale ce revin in contextul serviciilor prestate prin intermediul Website-ului, inclusiv a obligatiilor in materie fiscala, precum si in materie de arhivare. Anumite date pot fi, de asemenea, pastrate pentru a ne indeplini obligatiile legale, inclusiv in urmatoarele scopuri:

• in scopul indeplinirii obligatiilor legale privind arhivarea documentelor si informatiilor;

• in scopul indeplinirii obligatiilor legale privind gestiunea economico-financiara (tinerea si organizarea contabilitatii in conditiile legii, emiterii de facturi fiscale etc.);

• in scopul indeplinirii obligatiilor legale de raportare si informare catre autoritati si/sau institutii, sau alte organisme publice, in cazul carora se impune divulgarea datelor cu caracter personal, conform legislatiei aplicabile;

• in scopul luarii masurilor legale de cunoastere a clientelei si de prevenire si combatere a spalarii banilor sau finantarii actelor de terorism;

• in scopul conformarii cu oricare legi, reglementari sau practici, aplicabile Operatorului.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop este necesara in baza unor obligatii legale. Refuzul furnizarii datelor poate avea drept consecinta imposibilitatea de a respecta obligatiile legale care ne revin si imposibilitatea de a va oferi serviciile prin intermediul Website-ului.\

• pentru activitati de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (newsletter prin e-mail, sms) de comunicari comerciale privind Produsele si Serviciile oferite de Operator, prin intermediul Website-ului www.germanhouse.ro si prin oricare alt mijloc de acordare a consimtamantului de primire informatii. Aceste comunicari comerciale vor contine informatii despre ofertele, promotiile, evenimentele sau concursurile pe care le organizam. Atunci cand va inscrieti la newsletterul nostru prin e-mail si/sau sms prin formularele de abonare sau prin orice alt formular in baza caruia va puteti exprima consimtamantul pentru a va inscrie in baza de date, noi, S.C. Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti colectam urmatoarele informatii (dupa caz): nume, prenume, e-mail, numar de telefon, localitate.

Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la baza consimtamantul dumneavoastra, daca alegeti sa-l furnizati.

Va puteti exprima consimtamantul pentru prelucrarea datelor in acest scop prin bifarea casutei corespunzatoare de la momentul crearii contului, sau ulterior crearii contului, la sectiunea informatiile contului meu.

Pentru dezabonarea de la primirea comunicarilor comerciale prin intermediul newsletterului si/sau sms puteti folosi optiunea de dezabonare de la finalul fiecarui e-mail/ sms.

Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii consimtamantului pentru prelucrarea datelor dvs. in acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

• in scopul efectuarii diverselor analize, raportari privind modul de functionare a Website-ului, realizarea de profiluri de preferinte de consum, in principal, in vederea imbunatatirii experientei oferite pe Website.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza interesul legitim al Operatorului de a imbunatati permanent experienta Utilizatorilor pe Website. Furnizarea datelor dvs. in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor pentru acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

B. Daca sunteti Utilizator al Website-ului, Operatorul prelucreaza datele dvs. cu caracter personal astfel:

• pentru activitati de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (newsletter prin e-mail), de comunicari comerciale privind Produsele si Serviciile oferite de catre Operator prin intermediul Website-ului, daca ati optat pentru primirea de comunicari comerciale. Aceste comunicari comerciale vor contine informatii despre ofertele, promotiile, evenimentele sau concursurile pe care le organizam. Atunci cand va inscrieti la newsletterul nostru prin e-mail, prin formularele de abonare sau din orice alt formular in baza caruia va puteti exprima consimtamantul pentru a va inscrie in baza de date, noi, S.C. Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti colectam urmatoarele informatii (dupa caz): nume, prenume, e-mail. 

Temei: Prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la baza consimtamantul dumneavoastra, daca alegeti sa-l furnizati.

Va puteti exprima consimtamantul pentru prelucrarea datelor in acest scop prin completarea si bifarea casutei corespunzatoare din formularul pentru abonarea la newsletter disponibil pe Website.

Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicari comerciale puteti folosi optiunea de dezabonare de la finalul fiecarui e-mail.

Furnizarea datelor dvs.in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii consimtamantului pentru prelucrarea datelor dvs. in acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

• pentru rezolvarea plangerilor, reclamatiilor si pentru a monitoriza traficul si a imbunatati experienta dvs. oferita pe Website.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza interesul legitim al Operatorului de a asigura functionarea corecta a Website-ului, precum si pentru a imbunatati permanent experienta Utilizatorilor Website-ului, inclusiv prin solutionarea diferitelor comentarii, intrebari sau reclamatii.

Furnizarea datelor dvs. in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor pentru acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

 4. Durata pentru care va prelucram datele

Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atat cat este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare mentionate mai sus.

In cazul in care sunteti Client, vom prelucra datele dvs. pe intreaga durata a raporturilor contractuale si ulterior conform obligatiilor legale care revin in sarcina Operatorului (de ex, in cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de pastrare prevazut de lege este de 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite).

In situatia in care sunteti Client si va exercitati optiunea de stergere a contului de Client, vom interpreta aceasta actiune ca optiunea dumneavoastra de a va dezabona de la primirea de comunicari comerciale prin care va tinem la curent despre Produsele si Serviciile oferite prin intermediul Website-ului.

In acest sens, daca alegeti sa va stergeti contul de Client, nu va vom mai trimite e-mailuri si / sau sms-uri de acest gen.

Totusi, dorim sa va informam ca stergerea contului nu va avea ca efect automat stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal.

In cazul in care doriti sa nu va mai fie prelucrate datele cu caracter personal sau daca doriti stergerea acestora, va puteti exercita drepturile detaliate la punctul 8 de mai jos.

In cazul in care solicitati stergerea contului, insa pe acel cont exista cel putin o comanda activa, cererea de stergere a contului va putea fi inregistrata și soluționată numai dupa livrarea Produselor si Serviciilor si finalizarea ultimei comenzi active.

Daca va retrageti consimtamantul pentru prelucrarea datelor in scop de marketing, va inceta prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in acest scop, fara insa a afecta prelucrarile desfasurate de pe baza consimtamantului exprimat de catre dvs. inainte de retragerea acestuia.

5. Dezvaluirea datelor cu caracter personal

Nu inchiriem / vindem datele dumneavoastra cu caracter personal catre terte parti.

Pe langa Operator, in anumite situatii, datele pot fi accesibile pentru terte parti precum furnizori de servicii de plata/bancare, operatori de transport, furnizori de hosting, companii IT, numite, daca este necesar, ca persoane imputernicite de Operator.

Acestea sunt obligate prin contract sa mentina confidentialitatea datelor si sa le foloseasca exclusiv in scopul pentru care le-au fost furnizate.

De asemenea, am putea dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal catre autoritatile publice centrale / locale, in urmatoarele cazuri exemplificativ enumerate:

• pentru administrarea Website-ului

• in situatiile in care aceasta comunicare ar fi necesara pentru atribuirea de premii sau alte facilitati persoanelor vizate, obtinute ca urmare a participarii lor la diverse campanii promotionale organizate de catre Operator prin intermediul Website-ului;

• pentru mentinerea, personalizarea si imbunatatirea Website-ului si a serviciilor derulate prin intermediul lui

• pentru efectuarea analizei datelor, testarea si cercetarea, monitorizarea tendintelor de utilizare si activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranta si autentificarea Utilizatorilor

• pentru transmiterea de comunicari comerciale de marketing, in conditiile si limitele prevazute de lege

• daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim

• atunci cand dezvaluirea datelor cu caracter personal este prevazuta de lege etc.

6. Securitatea datelor

Un alt principiu foarte important privind protectiei datelor este securitatea informatiilor si, prin urmare, este o cerinta aplicabila tuturor membrilor personalului Operatorului. Acesta se supune masurilor tehnice si organizatorice de securitate impuse de lege si de standardele industriei, pentru a va proteja datele personale impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala. De asemenea, luam masuri pentru a ne asigura ca folosim datele dvs. personale exact asa cum este descris in prezenta Politica si pentru a respecta alegerile pe care le faceti in privinta prelucrarii datelor dvs. personale.

7. Transferul datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal furnizate pot fi transferate in afara Romaniei, catre state din Uniunea Europeana, dar si din afara Uniunii Europene.

8. Drepturile de care beneficiati

In conditiile prevazute de legislatia in materia prelucrarii datelor cu caracter personal, in calitate de persoane vizate, beneficiati de urmatoarele drepturi:

• dreptul la informare conform dispozitiilor articolului 15 GDPR - dreptul de a primi detalii privind activitatile de prelucrare efectuate de catre Operator, conform celor descrise in prezentul document;

• dreptul de acces la date conform dispozitiilor articolului 15 GDPR - dreptul de a obtine confirmarea din partea noastra cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum si detalii privind activitatile de prelucrare precum modalitatea in care sunt prelucrate datele, scopul in care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;

• dreptul la rectificare conform dispozitiilor articolului 16 GDPR - dreptul de a obtine corectarea, fara intarzieri justificate, de catre Operator a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum si completarea datelor incomplete;

• dreptul la stergerea datelor conform dispozitiilor articolului 17 GDPR, fara intarzieri nejustificate, ("dreptul de a fi uitat") - se aplica in anumite conditii. Este posibil ca, in urma solicitarii de stergere a datelor, sa anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) si sa continue in aceste conditii prelucrarea pentru scopuri statistice;

• dreptul la restrictionarea prelucrarii conform dispozitiilor articolului 18 GDPR

Aveti dreptul de a pretinde de la noi restrictionarea prelucrarii, daca este indeplinita una dintre urmatoarele conditii:

•  exactitatea datelor cu caracter personal este contestata de dumneavoastra

•  prelucrarea este ilegala, iar dumneavoastra solicitati in locul stergerii limitarea utilizarii datelor cu caracter personal

•  operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana vizata i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau v-ati opus prelucrarii conform articolului 21 alin. 1 GDPR, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, atata timp cat nu s-a stabilit definitiv daca drepturile legitime ale noastre prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate

• dreptul la portabilitatea datelor conform dispozitiilor acrticolului 20 GDPR - dreptul de a primi datele cu caracter personal intr-o modalitate structurata, folosita in mod obisnuit si intr-un format usor de citit, precum si dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre Operator catre alt operator de date, in masura in care sunt indeplinite conditiile prevazute de lege;

• dreptul la opozitie conform dispozitiilor articolului 21 GDPR

in ceea ce priveste activitatile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitari conform celor indicate mai jos;

•  in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla persoana vizata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in temeiul interesului legitim al sau in temeiul interesului public, cu exceptia cazurilor in care poate demonstra ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanelor vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;

• in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct.

• dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate - dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activitati de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa;

• dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale de supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar.

Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care datele cu caracter personal sunt prelucrate si pentru a va exercita drepturile mentionate mai sus, va rugam sa va adresati DPO-ului desemnat de catre Operator la adresa de e-mail: [email protected].

Daca primim din greseala informatii despre dumneavoastra de la o terta parte si/sau nu avem o baza legala pentru prelucrarea acestor informatii, vom sterge informatiile dvs.

9. Confidentialitatea minorilor

Operatorul nu contacteaza cu buna stiinta si nu colecteaza informatii de la persoane cu varsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informatii de orice fel de la persoane cu varsta sub 18 ani.

Daca printr-o eroare intram in posesia unor astfel de informatii si suntem instiintati de acest lucru, vom sterge informatiile de pe serverele noastre.

10. Modificari in politica de confidentialitate

Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta politica de confidentialitate. In cazul unor modificari majore pe viitor vei fi instiintat pe email (daca este posibil) sau prin afisarea unui mesaj specific pe Website.

Aceasta pagina de internet foloseste fisiere de tip cookie. Pentru mai multe informatii cu privire la modul in care se folosesc aceste fisiere, va rugam sa accesati urmatorul link

11. Consultanti

Atunci cand este cazul, in vederea solutionarii unei situatii, puntem cere sfaturi de la consultanti, cum ar fi firme de avocatura, firme de audit si/sau profesionisti in relatii publice.

Vom partaja informatiile dvs. cu aceste parti terte doar daca este necesar sprijinul acestora in oferirea unei consultante relevante.

Consultantii nostri se afla in Romania.

12. Contact

Daca aveti o intrebare privind exercitarea vreunui dintre drepturile dvs. mentionate mai sus sau orice solicitare de adresare, va rugam sa contactati DPO-ul local (Dna. Maria Carp) la urmatoarea adresa de e-mail: [email protected].

In cazul in care Operatorul Website-ului, S.C. Heinrig Impex S.R.L. Filiala Bucuresti primeste o cerere de la dvs. in exercitarea oricaror dintre drepturile mentionate mai sus, vom raspunde cererii in termen de 30 de zile, cu posibilitatea extinderii acestui termen, numai dupa informarea persoanei vizate si cu conditia existentei unui motiv intemeiat care sa justifice imposibilitatea formularii unui raspuns in termenul de 30 de zile. Cererea poate fi adresata prin intermediul e-mail-ului la adresa mai sus mentionata: [email protected].

Newsletter